Looking For Anything Specific?

פרשת חוקת - פרשת חוקת: הוורט של הגאון רבי קלמן בר - כיכר השבת : המלחמה בה פותחים הכנענים נגד ישראל נותחה לפרטיה בידי הפרשנים.

פרשת חוקת - פרשת חוקת: הוורט של הגאון רבי קלמן בר - כיכר השבת : המלחמה בה פותחים הכנענים נגד ישראל נותחה לפרטיה בידי הפרשנים.. מדוע נצטווה משה לקחת את המטה ומצד שני לדבר אל הסלע ? היא מתחילה בפרק יט פסוק א ומסתיימת בפרק כב פסוק א. כעונש על כך נגזר כי הוא ואהרן לא ייכנסו לארץ. הפרשה נפתחת בסוגיה הלכתית ארוכה בעניין מצוות פרה אדומה והלכות טומאת מת. הרב איתמר ליברמןה' תמוז התשעז.

רעיון קצר לפרשת השבוע וניגון לכבוד שבת. היא מתחילה בפרק יט, פסוק א' ומסתיימת בפרק כב ריכזנו עבורכם את כל המאמרים, שהופיעו באתר 'ייצור ידע' אודות פרשת חקת, על פי הכותבים (בסדר האב). אולי יעניין אותך גם אלו הם זמני כניסת ויציאת שבת פרשת חקת. זהר, פרשת בהעלותך, אות ס'. חוקת התורה, חוק התורה היה צריך לומר, מהו חוקת?

פרשת חוקת מי מריבה מילה בסלע משתוקא בתריין - YouTube
פרשת חוקת מי מריבה מילה בסלע משתוקא בתריין - YouTube from i.ytimg.com
רעיון קצר לפרשת השבוע וניגון לכבוד שבת. הפרשה פותחת בדיני טהרת המת מהטומאה הנובעת. כעונש על כך נגזר כי הוא ואהרן לא ייכנסו לארץ. האלוקים מצווה למשה לדבר אל הסלע אך הוא מכה בו; פרשת השבוע היא קטע מתוך חמשת חומשי התורה המיועד לקריאה שבועית, במטרה לקרוא במשך שנה את התורה כולה. לא הכל אפשר להבין | עדן הראל עם 'דקה מהפרשה' על פרשת 'חוקת'. יהדות פרשת השבוע פרשת חקת. פרשת חוקת, תשסא, גיליון מס' 32.

פרה אדומה, מי מריבה, השליחות אל מלך אדום.

פרשת השבוע היא קטע מתוך חמשת חומשי התורה המיועד לקריאה שבועית, במטרה לקרוא במשך שנה את התורה כולה. אחרי מות פרשת קדושים פרשת אמור פרשת בהר פרשת בחוקותי פרשת במדבר פרשת נשא פרשת בהעלותך פרשת שלח פרשת קרח פרשת חוקת פרשת בלק פרשת פנחס פרשת מטות פרשת מסעי הקדמה לספר דברים פרשת דברים. מדוע נצטווה משה לקחת את המטה ומצד שני לדבר אל הסלע ? מהי הנוסחה הבטוחה לאריכות ימים ושנים? פרשת חֻקַּת היא פרשת השבוע השישית בספר במדבר. צא ולמד מה שכתב הרמבן על פרשת נחש הנחושת: ויקיוורט הינו אתר שיתופי המכיל דברי תורה וורטים על פרשת השבוע חגי ומועדי ישראל. חוקת התורה, חוק התורה היה צריך לומר, מהו חוקת? לה) פרשת פרה סמוכה למיתת מרים, כיוון שנעשה דין בפרה זו, כדי לטהר הטמאים, נעשה דין במרים, כדי לטהר את העולם, כי מיתת צדיקים מכפרים על העולם, והסתלקה מן העולם. זהר, פרשת בהעלותך, אות ס'. בהור ההר אהרון נפטר לבית עולמו ובנו אלעזר ממלא את מקומו. צפו בשיחתו המלאה של הרב הראשי הגרד לאו. היא מתחילה בפרק יט פסוק א ומסתיימת בפרק כב פסוק א.

והנראה בעיני בסוד הדבר הזה כי הוא מדרכי התורה שכל מעשיה נס בתוך נס, תסיר הנזק במזיק ותרפא. צפו בשיחתו המלאה של הרב הראשי הגרד לאו. מדוע נצטווה משה לקחת את המטה ומצד שני לדבר אל הסלע ? מהי הנוסחה הבטוחה לאריכות ימים ושנים? לה) פרשת פרה סמוכה למיתת מרים, כיוון שנעשה דין בפרה זו, כדי לטהר הטמאים, נעשה דין במרים, כדי לטהר את העולם, כי מיתת צדיקים מכפרים על העולם, והסתלקה מן העולם.

פרשת חוקת - YouTube
פרשת חוקת - YouTube from i.ytimg.com
הרב איתמר ליברמןה' תמוז התשעז. האלוקים מצווה למשה לדבר אל הסלע אך הוא מכה בו; יהדות פרשת השבוע פרשת חקת. פרשת חוקת הפרשה מתחילה ראשית בענייני טומאה וטהרה ( שלא נוהגים כיום ) הציווי לקחת פרה אדומה, שאת האפר של השריפה שלה יוסיפו להכנת מים לטיהור טמאי מת. צפו בשיחתו המלאה של הרב הראשי הגרד לאו. חוקת התורה, חוק התורה היה צריך לומר, מהו חוקת? ויקיוורט הינו אתר שיתופי המכיל דברי תורה וורטים על פרשת השבוע חגי ומועדי ישראל. פרשת במדבר פרשת נשא פרשת בהעלותך פרשת שלח פרשת קרח פרשת חוקת פרשת בלק פרשת פנחס פרשת מטות פרשת מסעי.

6 видео 53 просмотра обновлен 18 нояб.

הפרשה נפתחת בסוגיה הלכתית ארוכה בעניין מצוות פרה אדומה והלכות טומאת מת. פרשת חוקת פותחת בשלוש פרשיות: פרשת חוקת, תשסא, גיליון מס' 32. מדוע נצטווה משה לקחת את המטה ומצד שני לדבר אל הסלע ? פרשת חוקת הינה הפרשה השישית בספר במדבר ונוגעת לסוגיה ההלכתית בעניין מצוות פרה אדומה והלכות טומאת המת. פרשת השבוע היא קטע מתוך חמשת חומשי התורה המיועד לקריאה שבועית, במטרה לקרוא במשך שנה את התורה כולה. צא ולמד מה שכתב הרמבן על פרשת נחש הנחושת: זהר, פרשת בהעלותך, אות ס'. דף הבית » מקרא ותלמוד » פרשות השבוע » ספר במדבר. חגים, חברה ותרבות, רוחניות ומחשבה, היכרויות, משפחה, מצלמת הכותל, פרשת שבוע, היסטוריה ועוד. אביעד הכהן, מיכאל ויגודה עריכה לשונית: היא מתחילה בפרק יט פסוק א ומסתיימת בפרק כב פסוק א. כעונש על כך נגזר כי הוא ואהרן לא ייכנסו לארץ.

הפרשה פותחת בדיני טהרת המת מהטומאה הנובעת. פרה אדומה, מי מריבה, השליחות אל מלך אדום. חוקת התורה, חוק התורה היה צריך לומר, מהו חוקת? פרשת חוקת פותחת בשלוש פרשיות: האלוקים מצווה למשה לדבר אל הסלע אך הוא מכה בו;

הרב בועז ישראלי • פרשת חוקת • בית הכנסת צופיוף - YouTube
הרב בועז ישראלי • פרשת חוקת • בית הכנסת צופיוף - YouTube from i.ytimg.com
אולי יעניין אותך גם אלו הם זמני כניסת ויציאת שבת פרשת חקת. בחוץ לארץ, בשנים שבהן יום טוב שני של שבועות חל בשבת קוראים את פרשת חוקת ביחד עם פרשת בלק. יהדות פרשת השבוע פרשת חקת. צפו בשיחה מיוחדת על פרשת השבוע • ההתבטלות סוד הטהרה • מאת המשפיע הרב שניאור זלמן לוריא שליטא. פרשת במדבר פרשת נשא פרשת בהעלותך פרשת שלח פרשת קרח פרשת חוקת פרשת בלק פרשת פנחס פרשת מטות פרשת מסעי. פרשת השבוע היא קטע מתוך חמשת חומשי התורה המיועד לקריאה שבועית, במטרה לקרוא במשך שנה את התורה כולה. חגים, חברה ותרבות, רוחניות ומחשבה, היכרויות, משפחה, מצלמת הכותל, פרשת שבוע, היסטוריה ועוד. בחלוקה לקריאה שנתית ישנן 54 פרשות, אולם לפי מנהג ארץ ישראל הקדום החלוקה הייתה ליותר מקטעים והקריאה ארכה כשלוש שנים וחצי.

חוקת התורה, חוק התורה היה צריך לומר, מהו חוקת?

פרשת השבוע היא קטע מתוך חמשת חומשי התורה המיועד לקריאה שבועית, במטרה לקרוא במשך שנה את התורה כולה. אחרי מות פרשת קדושים פרשת אמור פרשת בהר פרשת בחוקותי פרשת במדבר פרשת נשא פרשת בהעלותך פרשת שלח פרשת קרח פרשת חוקת פרשת בלק פרשת פנחס פרשת מטות פרשת מסעי הקדמה לספר דברים פרשת דברים. לא הכל אפשר להבין | עדן הראל עם 'דקה מהפרשה' על פרשת 'חוקת'. דף הבית » מקרא ותלמוד » פרשות השבוע » ספר במדבר. האלוקים מצווה למשה לדבר אל הסלע אך הוא מכה בו; כעונש על כך נגזר כי הוא ואהרן לא ייכנסו לארץ. סוכלה הברחת נשק ענקית מלבנון לישראל. אולי יעניין אותך גם אלו הם זמני כניסת ויציאת שבת פרשת חקת. פרשת חוקת הינה הפרשה השישית בספר במדבר ונוגעת לסוגיה ההלכתית בעניין מצוות פרה אדומה והלכות טומאת המת. לה) פרשת פרה סמוכה למיתת מרים, כיוון שנעשה דין בפרה זו, כדי לטהר הטמאים, נעשה דין במרים, כדי לטהר את העולם, כי מיתת צדיקים מכפרים על העולם, והסתלקה מן העולם. המלחמה בה פותחים הכנענים נגד ישראל נותחה לפרטיה בידי הפרשנים. ויקיוורט הינו אתר שיתופי המכיל דברי תורה וורטים על פרשת השבוע חגי ומועדי ישראל. פרשת חוקת פותחת בשלוש פרשיות:

Posting Komentar

0 Komentar